poniedziałek, 11 lutego 2019

Kartka kopertowa z shaker box


No i jest kolejna z CHECK - LISTY na mini-wyzwanie z Artimeno .
Tym razem zrobiłam kartkę kopertową. W większości widziałam kopertówki , które wyglądem przypominają zwykłą kopertę , a mnie się bardziej podoba taki kształt. 
Najważniejsze, że się mieści w założeniu wyzwania , czyli ...
KARTKA KOPERTOWA 

Znowu mam dużo wątpliwości co do układu , ale chyba jeszcze dużo wody upłynie zanim bezproblemowo będę to zbierać do kupy.....
Wykorzystałam papiery z kolekcji lawendowej papierowy Potwór, a przy okazji wymyśliłam sobie, że zrobię shaker box ( tym razem z połówki medaliona ) 




lubię zdjęcia w tym kresowym procesie ....popatrzcie jaka różnica w odbiorze 


Tył to koronka wycięta dziurkaczem DP Craft plus magnes z zawieszką 



aaaaaaaa, w środku życzenia na kartce z tej samej kolekcji ....


4 komentarze: