niedziela, 10 lutego 2019

Szufladka na skarby i tajemnice sercem pisane


Każda miłość skrywa swoje tajemnice. 
Ta spora szuflada z pewnością pomieści ich sporo, bo ma 15/12 i głębokość 10 cm . 

Już wcześniej przy okazji opisywania pracy I znowu Paryż pisałam, że pokochałam farbki Style Matt Cadence , a w szczególności ujęły mnie za serce te dwie : crimson red oraz spring green . 
Wykorzystałam je na wszystkich powierzchniach na których nie został położony motyw metodą decoupage. 

Góra to papier ryżowy , a przód serwetka. Co do serwetki to mam kilka dodatkowych informacji . Z pewnością zobaczycie, że jest podstarzona, podmalowana , mocno przetarta. To zaplanowany myk, bo inaczej byłaby zbyt " czysta " w stosunku do pasiastych i zniszczonych boczków. 

Uchwyt na przodzie szufladki  po swojej lewej i prawej stronie ma dziurki na śrubki, ale ja tam  wlałam perełki bordowe i wszystko przetarłam pastą w kolorze cooper oczywiście jakiej firmy ????

No przecież, że Cadence 😉😉😏😏

Mam nadzieję, że obdarowana będzie szczęśliwa ,że posiada tak energetyczną i pełną miłości szufladkę na swoje skarby i tajemnice sercem pisane .....










Zarówno farbki jak i perełki w płynie oraz pastę woskową możecie kupić 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz