poniedziałek, 18 lutego 2019

Vintage w PRL - owskich klimatach


Nie jestem wprawną scraperką, ale pomysłów mi nie brakuje. Lubię obdarowywać kartkami , a teraz robię to jeszcze częściej  . Skromna kartka, ale clou tego projektu to " wkładki " 

 Zakupiłam ostatnio kilka gadżetów z czasów PRL-u i pomyślałam że można je fajnie wykorzystać .

O czym mowa ?
O kartkach , które były w tamtych czasach  źródłem posiadania produktów będących dzisiaj na wyciągnięcie reki.
Z przyczyn osobistych pokazuję Wam czyste - nie wypełnione kartki , ale wierzcie , że będą one skrzętnie opisane z przymrużeniem oka i nutką humoru.
Mam nadzieję, że nasi przyjaciele chętnie będą do niej zaglądać ;) 

Fajny pomysł ?
Mnie się podoba i wykorzystam ten sposób jeszcze nie raz ....















Karteczka skromna, ale  jest w kolorach brązowo-różowych 
więc nadaje się na wyzwanie Art-Piaskownicy



8 komentarzy:

  1. Fajny pomysł i rewelacyjne wykonanie. Słynne kartki prezentują się kapitalnie w tej kompozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł świetny i świeży, a wykonanie przepiękne! Dziękuję za udział w zabawie Art Piaskownicy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Замечательная работа! Винтажная. Красивая. Спасибо за участие в задании блога Art Piaskownicа! Удачи;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za te ciepłe słowa 😗😗😗😗

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń