niedziela, 3 września 2017

Scrapkowe forever


Zabawa w scrapowanie to nie taka prosta sprawa. Niektórym się wydaje, że połączyć można kilka karteczek, wycinanek, kwiatuszków itd i już gotowe - a wcale tak nie jest. Do tego potrzebna jest niesamowita wyobraźnia , ale też odwaga łączenia wielu rzeczy na raz. Niestety , ja tego nie potrafię robić, ponieważ raczej jestem minimalistką , ale postanowiłam powolutku się pouczyć. 
Najpierw grubą tekturę maznęłam suchym pędzlem błękitną farbą kredową, potem na to beżowy szablon i na koniec szablon pastą transparentną. Dwa paseczki po bokach to odciski z foremki psiknięte błyszczącym sprayem i lekko przetarte farbą .


 Kartka na środku pochodzi z bloczku do scrapu , a środek to kombinacja ramki wyciętej z ozdobnego papieru oraz fragmentu ozdobnych zawieszek .Napis na środku oraz motylki wykonałam przy pomocy stempli .


 U rogu kartki przykleiłam metalowe dekory przetarte wax pastą oraz pastą antyczną. 



I tak zakończyłam dzisiejszą zabawę ze scrapbookingiem . Kartka jest wielkości A4 . Może stać na podstawce - jak na załączonym zdjęciu, albo powieszona na ścianie przy pomocy sznurkowego dekoru przyklejonego na środku u góry kartki. I tak sobie to wymyśliłam ...








3 komentarze:

  1. Rozmiar naprawdę imponujący!
    Niestety, praca nie spełnia wymogów naszego wyzwania - jedną z zasad jest użycie papierów Lemoncraft.
    Ale wyzwanie nadal trwa, więc jak najbardziej zachęcam do zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemoncraft

    OdpowiedzUsuń