piątek, 8 września 2017

Scrapkowe pudełko na prezent


Jako , że czekam na dostawę nowych preparatów do testowania w decou , więc musiałam czymś zająć mój umysł . Dostałam od koleżanki takie pudełko po zegarku - wszyscy wokół wiedzą, że Kasi przyda się wszystko 😂😂😂


Ładne, eleganckie, ale ... no takie bez wyrazu ... Przyznam, że temat scrapbookingu to dla mnie jeszcze głębokie wody , do których ledwo zamoczyłam nogi, a nawet może nie nogi - palce stóp 💤
W związku z tym - na stole było wszystko , a w mojej głowie pustka ...ale stopniowo  zaczęło się przejaśniać i coś zaczęło powstawać . Najpierw wybrałam  papier z bloczku , żeby resztę jakoś do tego dodawać . Przetarłam go papierem ściernym, żeby troszkę zniszczyć i postawiłam kilka stempli w troszkę niechlujny sposób , ale to było zamierzone .


Pomyślałam, że sznurek ładnie się będzie komponował, i wymyśliłam, że wykorzystam też taśmę jutową z koronką 


I dalej poszło tak -  kolejną kartkę z bloczku owinęłam sznurem perełek i przyczepiłam taśmą  , bo wiązanie zupełnie mi nie wychodziło 



Już wcześniej przygotowałam scrapkowy owal z perłowego papieru , który poprzetykałam sznurkiem i przykleiłam pomiędzy perełkami 


Laserowe love idealnie nadało się , żeby zapełnić puste miejsce 





I tym sposobem powstało pudełeczko na prezent. Może być wykorzystane na naszyjnik, albo pieniążki na ślub , albo .... co tam komu się spodoba podarować :) 











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz