sobota, 2 listopada 2019

Purpurowy deszcz


Purpurowy deszcz ... jakie to musiałoby być niesamowite widowisko - przepiękne purpurowe krople deszczu spadające w strumieniach słońca . 
Widzę to oczami wyobraźni i nie mam dość 💕
...
Kiedy zobaczyłam przepiękny moodboard chellenge z LemonCraftu  PURPLES 
(szczególnie dolny lewy obraz ) od razu przypomniała mi się piosenka 
Prince'a pt  Purpurowy deszcz. 
Jeśli nigdy nie tłumaczyliście sobie tego tekstu to polecam, jest naprawdę romantyczny ...


Wiem też , że w połowie października pojawiło się wyzwanie w ZielonychKotach JESIEŃ W KOLORACH LAWENDY . Myślałam, że dotyczy ono tematyki lawendowej, ale właśnie spojrzałam, że nie , więc skorzystam z okazji i tam spróbuję swoich sił :) 


...

Jakiś czas temu spodobała mi się baza dutch fold cards o której pisałam tutaj .
Ponieważ ta forma daje dużo możliwości , 
toteż postanowiłam ją wykorzystać przy tym wyzwaniu .
Podstawę bazy wycięłam w fioletowym papierze , a reszta to wykorzystanie resztek, które mi zostały   z różnych innych prac  - jednak warto się ich nie pozbywać :) Może zastanawiacie się jak to jest, że się nie otwiera podczas zamknięcia . Otóż sekretem jest magnes schowany między papierami . 
Nic nie widać, a działa :) 

Lubię tworzyć w romantycznych klimatach , więc nic dziwnego, 
że i teraz poszłam w takim kierunku 
....
Tym samym zgłaszam tę pracę do wyzwania i mam nadzieje, że choć troszkę się spodoba 















3 komentarze:

  1. Piękna, romantyczna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Lemoncraft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful card! So romantic! Thank You from Lemoncraft for Your participation in our challenge!

    OdpowiedzUsuń