piątek, 1 listopada 2019

Kartka okolicznościowa w stylu shabby chic


No i cóż mam rzec moi mili :) 
....
Na początek Wam powiem, że nie byłam w szkole pilną uczennicą i miałam podobne podejście do nauki jak obecnie mój 16-latek . Czasem się denerwuję, ale za chwilę myślę sobie : kobieto, nie daleko pada jabłko od jabłoni. Zazwyczaj miałam świetne oceny z przedmiotów, które mnie interesowały, bądź miały praktyczną wartość na przyszłość - wypisz wymaluj moja latorośl.....
...
Tak się złożyło, że niedawno weszłam w szkolną ławę Inki Klonowej, która tworząc scrapową szkołę Halo Crafty pomaga wszystkim chętnym korzystać z nieocenionego daru, jakim jest dzielenie się swoją wiedzą z innymi . Co ciekawe, w tej najlepszej klasie do której należę są również dziewczyny, które  już wiele lat siedzą w tym temacie i podobnie jak Inka są wprawnymi scraperkami , więc jak czytasz ten artykuł, a chcesz się czegoś nauczyć to wskakuj , a będziesz przyjęta z otwartymi rękami. Aaaaa , i nie przejmuj się , że niewiele wiesz. Tu wszyscy to przyjaciele, a nie krytykanci - a jeśli już coś jest poddane krytyce, to tylko po to, aby się czegoś nauczyć.....
...
Do tej pory już odrobiłam pilnie kilka lekcji . Każda miała inny cel , o którym zawsze pisałam, więc jak masz troszkę czasu to zrób sobie kawusię 
i zapraszam do lektury ...

Dutch fold cards - to praca inspirowana pomysłem Danusi

Przyszedł czas na kolejną lekcję i kolejny styl...

Dziś liftowałam kartkę zrobioną przez Inkę, która jest poniżej.  O co chodzi z tym liftowaniem to możecie sobie poczytać tutaj . Tam też znajdziecie sporo wiedzy, którą Inka chętnie się dzieli :) 






A  moja propozycja wygląda tak 
 - mnie się podoba i myślę , że lekcję odrobiłam :) 

Krytyka konstruktywna oczywiście zawsze mile widziana
 - nauki nigdy nie za wiele :)









A kto z Was mnie jeszcze nie zna, to powiem Wam, że ja nie tylko uczę się scrapować, ale jeszcze próbuję swoich sił w decou i ceramice, więc zapraszam do moich rękodzielniczych wędrówek💕
Podpowiem , że pomogą Wam w tym etykiety , które znajdują się u góry po prawej stronie głównej kolumny - zapraszam 

14 komentarzy:

  1. Tak ładnie piszesz że aż sama uwierzyłam że to jest taka nasza szkółka ;) próbuję przekazać to co sama umiem, mam z takiej pilnej uczennicy ja Ty Kasiu sporo radości ale i inspiracji! wiec myślę, że to nasza wspólna droga, którą jedziemy i dajemy coś od siebie! Miło mi że tak odbierasz "nauki" :) Kartkę zrobiłaś bardzo ciekawą, ten wzór łatwy nie jest - wiem bo mi sprawił sporo kłopotów, ale chyna nam się udało! I o to chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Inka. Nawet nie wiesz ile się od Ciebie nauczyłam . Niby oczywiste informacje przekazujesz, ale w taki sposób , że teraz inaczej postrzegam to, co robię . Z zainteresowaniem oczekuje kolejnych Twoich propozycji , bo dzięki temu, że każda z nas po swojemu ugryźć chce temat łatwiej się coś robi ....😚😘😙😗

      Usuń
  2. Chyba nie chyna.. ;)a jeszcze widzę że dużo osób dołączyło - to chyba coś ma wspólnego z tym co piszesz - dziękuję ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie dziele się tym czego sama się nauczyłam , a szkoda by było gdyby ktoś siedział samotnie w kąciku zamiast czerpać z tego co daje ta grupa 😁👄, bo w grupie siła💪👀💪

      Usuń
  3. Zgadzam się z Tobą, w tej grupie można się wiele nauczyć.
    Lift zrobiłaś świetny, moja praca wciąż jeszcze nie powstała... nawet pomysłu jeszcze nie mam. Ale ja z tych co działają "na ostatnią minutę"
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tych " w gorącej wodzie kąpanych ", a jak jeszcze wszystko mi pasuje, to aż mnie rączki świerzbią, żeby coś zrobić :) Dziękuję za miłe słowa odnośnie liftu :)

      Usuń
  4. Kasiu, pięknie zliftowałaś kartkę Inki. Twoja kartka w pełni oddaje styl, o którym teraz się uczymy ... ja jeszcze lekcji nie odrobiłam :)
    Przyjemnej soboty ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, szczerze mówiąc z takim stylem mi po drodze, więc była to czysta przyjemność - kochana , masz czas, ale wiesz... on płynie :P :)

      Usuń
  5. Karteczka pięknie zliftowana :-) No i ta zachęta dla innych, by się zainteresowali stylami - super (y)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że udało mi się kogoś zachęcić :)

      Usuń
  6. Fajnie to wszystko opisujesz, masz lekkie pióro. Mnie nauka z Inką dała takiego kopa, że przez ostatnie tygodnie zrobiłam większy postęp w scrapowaniu niż wcześniej przez dwa lata :)
    Bardzo mi się podoba Twój lift. Jest schemat i zamysł Inki i całe mnóstwo Twoich pomysłów. I bardzo shabby.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga bardzo dziękuję za te wszystkie słowa. Całkiem się z Tobą zgadzam jeśli chodzi o postępy przy boku Inki - mam tak samo :) Fajnie jest otaczać się takimi osobami, które są tak bezinteresowne :)

      Usuń
  7. ładna karteczka, bardzo ciekawy efekt :)

    OdpowiedzUsuń