sobota, 2 listopada 2019

Madame Koko Chanel


Koko Chanel to piękna kobieta , która kochała Francję, 
modę , perły i delikatny błysk .

Moja koko - jak widać na załączonym obrazie - również kocha modę, 
perły , błysk ,a czy Francję to nie wiem, bo podróżniczka z niej niesamowita.
 Jak ją spotkacie to możecie zapytać...😜😂 
...
Okrągłe pudełko to  tekturka z Empiku . Mamy się ku sobie, choć ma trochę mankamentów. Zdecydowanie nie podoba mi się faktura na zaokrąglonej końcówce wieka - jest pomarszczone , a  pozostawione tylko malowaną farbą (zazwyczaj korzystam z hybryd Cadence ) wygląda trochę  nieestetycznie . Rozwiązaniem w takiej sytuacji jest zastosowanie  stylu  shabby , stemplowanie 
lub stworzenie jakiejś  struktury . 
W tym wypadku przykleiłam koronkę, która idealnie się zgrała z tematyką pudełeczka .



Papier klasyczny przykleiłam metodą decoupage . Zdjęcie kurki było w okrągłej obwódce, która mi tutaj nie pasowała, więc ją zamalowałam i przykleiłam
 perełki - jak na koko chanel przystało 😁😁 

Ponieważ jest to rękodzieło, a nie praca maszyny to niestety pojawiają się delikatne niedoskonałości, np nierówno przyklejone perełki - wierzę w to, że prawdziwi miłośnicy sztuki rękodzielniczej mi wybaczą i zrozumieją :) 




Ponieważ moja koko to prawdziwa Madame, więc wszem i wobec musiałam o tym poinformować niedoinformowanych - i dodałam delikatnego blasku 



A tak owa " paniusia "  prezentuje się w całości ...



1 komentarz: