sobota, 28 marca 2020

Wiosna, wiosna, wiosna ach to TY


Wiosna to piękna pora roku, zresztą moja ulubiona. Wszystko budzi się do życia, ogrom zieleni, kwiatów, rozśpiewane ptaki - przepiękny czas.

Moja dzisiejsza propozycja to kolejna cudowna grafika od Craftskryni , pudełko drewniane od pana Jarka i pudry antyczne od Cadence, które możecie sobie kupić w sklepie dla kreatywnych .

Jak widzicie grafika jest barwna, jak na wiosnę przystało , ale wymaga przemyślenia, żeby jej nie obciążyć i właściwie dobrać kolory. Tym razem założyłam sobie , że wieko dopracuję tak, aby się ściśle łączyło z grafiką , a dół pozostawię tylko dla czystych kolorów , które ona zawiera . 

Kiedy przyjrzycie się blisko górnej części pudełka  , wyraźnie widać, że ma takie ciapki , więc wykorzystując wcześniej opatentowaną  metodę woreczkową najpierw pomalowałam delikatnie z jednej strony tło błękitne, a z drugiej seledynowe. Potem ciapałam pudrem granatowym ( poniżej więcej o nim przeczytacie ) oraz brązową pastą postarzającą . 

Jeśli zaś chodzi o dół to był  mega ekspreryment , którego nigdy wcześniej nie próbowałam. Malowałam ten dół tylko pudrami antycznymi. Preparaty te służą raczej do podkreślania różnych elementów pracy, a ja wykorzystałam je po prostu do malowania. Jeszcze dodatkowym atrybutem tych pudrów jest fakt, że po wyschnięciu są po prostu pudrowe , więc kolorystyka podczas ich łączenia jest wyjątkowa. 

Najpierw położyłam niebieski ( ten sam zastosowałam przy wielku jako podstawę ) . Kiedy wysechł  pomalowałam dokładnie przepięknym granatem 
 ( tym  właśnie ciapałam po błękitnym przy grafice ).
Ponieważ był zbyt intensywny wzięłam gąbkę kuchenną mokrą, ale dobrze wyciśniętą i delikatnie ścierałam ten granat.  Wówczas  moim oczom ukazała się przepiękna lazurowa woda i moja wyobraźnia wysłała mnie na Lanzarotte nad Ocean Atlantycki :) Na koniec delikatnie przetarłam seledynem , również wykorzystany jak tło na domalowywaniu tła na wieku .

O ilości lakieru nie muszę chyba pisać, bo to jest oczywiste .
Ja używam wielu wartsw bo dzięki temu praca jest piękna i zyskuje na wartości.

Wierzcie mi , że zdjęcia i tak nie oddają głębi i piękna tej kolorystyki .























Pracę zgłaszam do wyzwania WIOSNA - TDZ 



5 komentarzy:

  1. Śliczna szkatułka.:) Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję kochana,każde wyzwanie traktuję jak zabawę , choć miło , kiedy komuś podoba się moja praca i zostanie wyróżniona <3

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o rękodzieło, to jak najbardziej jestem jego wielką fanką :) Dobrą opcją na dekorację domu są także fototapety na wymiar z motywem roślinnym.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna praca, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń