poniedziałek, 16 marca 2020

Mała retro dziewczynka


Mija kolejny dzień przymusowego siedzenia w domu. Myślałam, że lepiej to zniosę, ale zaczyna mnie nosić, a jeszcze tyle dni przed nami . Obawiam się, że nawet moje hobby mnie nie uratuje przed skutkami ubocznymi tego odosobnienia , bo nie należę do 100 - procentowych domatorów. 

No cóż, dobrze jednak , że mam to hobby , bo bym chyba serio zwariowała.

To pudełeczko to fajna forma i dość przyjemna do pracy. Już kilka z nich zrobiłam , i to nie tylko drewniane . Możecie je sobie obejrzeć tutaj . Idealnie mieści się w nim czekolada , więc można komuś sprawić bardzo słodką przyjemność :) 

Grafika pochodzi od Craftskrynii , przykleiłam ją wykorzystując klej 3 w 1 Pentartu do decoupage . Klej ten również wygrałam w konkursie, i w końcu trzeba było go użyć, bo poprzedni się skończył . Uważam , że jest to bardzo dobry preparat, który z całą odpowiedzialnością mogę polecić. 
Pudełko pomalowałam sosnową bejcą, a podmalowałam czerwoną i brązową farbą Cadnece . 

Jak zawsze wiele warstw lakieru i gotowe ...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz