sobota, 21 marca 2020

Shabby Love przez różowe okulary


Shabby chic to styl, który charakteryzuje się delikatnością pastelowych barw z lekką nutą staroci . 
Moja dzisiejsza propozycja to ukochane przeze mnie róże .

 Serwetkę dostałam od mojej córci, która powiedziała, że kupiła je z myslą o mnie - jak miło :) Przykleiłam ją na klej do decoupage Pentart , wiele warstw lakieru i szlifu daje efekt wtopienia - i tak to powinno właśnie wyglądać. Powierzchnia po przejechaniu ręką powinna być gładka i delikatna jak lustro. 

 Pudełko dość grubo pomalowałam białym gesso Cadence  . Jest to ulubiony przeze mnie preparat bo może służyć zarówno jako podkład pod farbę czy grafikę, jak również jako tworzenie struktury powierzchni . Tutaj się sprawdziło zarówno jako baza pod serwetkę jak i struktura. Kiedy grubo nałożone gesso wyschło pomalowałam je metodą suchego pędzla ( mało farby na suchym narzędziu ) beżowym oraz różowym pudrem antycznym Cadence , a na koniec delikatnie podkreśliłam środek pudełka i wypukłą strukturę farbą akrylową . Oczywiście lakierowanie jest obowiązkowe.

Wstążkę papierową przybrudziłam również gesso i przykleiłam na klej magik. 

Wiem, że każdy ma inny pomysł na miłość, ale tym razem widzę ją przez różowe okulary 









2 komentarze: