niedziela, 17 września 2017

Pudełko z dziewczynką


Ten motyw dziewczynki można wykorzystywać na różne sposoby . Jeśli jednak ma być na skarby dla małej dziewczynki , która lubi róż , to zbyt dużego wyboru nie ma ...
Jednak jest pewna nowość , którą zastosowałam w tym wypadku - nowe farby i nowe pasty i nowe szablony .... ale tego, co ? 😄😄
Jakiś czas temu pojawiły się na polskim rynku preparaty firmy Cadence. Można je zakupić np. w sklepie dla kreatywnych . Nie mogło być inaczej, żebym i ja nie spróbowała co to za materiały ...i jak do tej pory się nie rozczarowałam. 
Tym razem sięgnęłam po farbę hybrydową matową , którą ( wg informacji od producenta ) można stosować na różne powierzchnie bez podkładu i nie trzeba jej później lakierować . Dla mnie to był szok informacyjny - szczególnie z tym lakierowaniem . Jest bardzo wydajna ( dwie kropelki wystarczyły do pomalowania jednej ściany pudełka ) oraz dość szybko schnie ( jak pomalowałam czwartą ściankę , pierwsza już była sucha ).Krok po kroku opisałam tutaj . Biorąc pod uwagę, że jest to farba akrylowa to było  zadziwiające odkrycie . Ja pudełko pomalowałam 3 razy , gdyż zależało mi na tym , aby powierzchnia była całkowicie pokryta bez żadnych prześwitów słoi drewna. 
Tak to wyszło 


Pastę transparentną już raz zastosowałam na powierzchni szklanej , kiedy robiłam lampion . Teraz byłam ciekawa jaki efekt będzie na drewnie bez późniejszego malowania - bardzo ciekawa struktura 3D - widać to na dolnej część pudełka . Góra to pozłota perłowa Starwax  


Rzeczywiście nie musiałam lakierować bo powierzchnia jest cudnie gładka ... choć pod pozłotę raz pomalowałam lakierem półmat Bartek , bo chciałam , aby delikatnie się błyszczała . Można powiedzieć, że pod światło  polakierowana góra  idealnie zgrywała się z dolnym szablonem z pasty transparentnej . 
Dla kompletu zrobiłam też świeczkę - przyczepność farby fantastyczna - wystarczyła jedna warstwa , a jako wypełnienie szablonu wykorzystałam  pastę , która się cudnie skrzy drobinkami srebra . Jedyny jej minus to to, że trudno się nakłada , więc pomogłam sobie palcami - i moim zdaniem w jej przypadku to najlepsze rozwiązanie .


Góra pudełka to typowe decou ( jak przyklejam serwetkę i nie tylko możecie przeczytać tutaj .
NO i to by było na tyle .... 










A to materiały , które użyłam w tej pracy ... 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz