czwartek, 10 stycznia 2019

Dom pełen miłości


Patrząc na to co się dzieje w dzisiejszym świecie jestem bardzo wdzięczna za to, że miałam możliwość wychowywać się w domu pełnym miłości . Rodzice prowadzili skromne życie i tego samego mnie nauczyli.  Kiedy sama założyłam własną rodzinę również starałam się, i nadal staram, aby miłość była odczuwalna każdego dnia. Wszelkie dobra przemijają, a miłość trwa na wieki , dlatego .....

DOM MOŻE ZASTĄPIĆ CAŁY ŚWIAT, 
ALE CAŁY ŚWIAT NIE ZASTĄPI DOMU

Życzę Wam kochani abyście obok siebie mieli takie osoby do których tęsknicie będąc w pracy , do których z radością wracacie w objęcia ciepłego , pełnego miłości ogniska domowego .


Ta niewielka szkatułka powstawała najdłużej spośród moich ostatnich prac . Kombinowałam, bo ciągle miałam różne pomysły . Ostatecznie ta praca to wykorzystanie kilku technik. Najpierw zrobiłam transfer papieru scrapowego , następnie po zabezpieczeniu kilkoma warstwami lakieru położyłam kolejny transfer - tym razem napis , który ma dla mnie ogromne znaczenie. 
Kolejne zabezpieczenie lakierem i dwuskładnikowy preparat do delikatnych spękań firmy Renesans wypełnione pastą antyczną stare złoto. Całość zawoskowałam woskiem naturalnym Renesans .




A teraz kilka słów o dolnej części pudełka. 
Wykorzystałam tutaj dwie farby hybrydowe Cadence : old lace i mink oraz puder antyczny nile green. Początkowo pomalowałam tak, aby uzyskać efekt przetarć, ale zupełnie nie pasowało mi to do stylu górnej części, więc pomyślałam, że można spróbować wykorzystać folię bąbelkową i wyszła dość ciekawa płaszczyzna ...




Postarzyłam jeszcze troszkę gdzieniegdzie pastą antyczną, którą wypełniałam spękania na wieczku szkatułki. 
Dół również  dwukrotnie zawoskowałam.
 Na koniec serduszko do środka jako symbol domu pełnego miłości , no i antyczna mała rączka - i znowu umieszczona niesymetrycznie - mój ostatni fiź.:) 









I to by było na tyle :)
Jakby co - chętnie poczytam czy się podobało , czy może macie jakieś uwagi ...
Buziaczki i miłego dnia 


2 komentarze:

  1. Ale klimat!!! Spękania są niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo uważam że klimat jest po prostu boski.Sam takiego klimatu na pewno nigdy bym nie zrobił.Jestem tego pewny.

    OdpowiedzUsuń