poniedziałek, 28 stycznia 2019

Eco album w pastelowych odcieniach


Ten bardzo prosty w formie eco album to kolejna praca z papierami ze sklepu Papierowy Potwór .
Jest mnóstwo scraperek, które tworzą istne cuda, a ja chciałam Wam pokazać , że nie mając zbyt dużego doświadczenia też można stworzyć projekt , który sprawi przyjemność komuś bliskiemu .
Bazę na album wykonałam samodzielnie jak to robię za każdym razem, ale nie ja go wymyśliłam. Przy pierwszym który udało mi się zrobić posiłkowałam się informacjami od Joasi Ryby z kanału " Co ja narobiłam " , a teraz już nie sprawia mi to większych trudności.
Do przygotowanego szkieletu-bazy przykleiłam różne pastelowe kartki z kolekcji "Lawendowa kawiarenka " oraz schowki wykonane z eco-papieru . Troszkę go ozdobiłam dziurkaczem DP Craft , koronką, a w dwóch miejscach przyczepiłam ozdobny magnes . Karty w schowkach do kolekcja Rosie's studio i to wszystko .
Mam nadzieję, że Ci, w których ręce to trafi będą zadowoleni :)

















4 komentarze: