piątek, 24 kwietnia 2020

7 dni z kolorem w Halo Crafty


To był bardzo twórczy, przyjemny i pełen napięcia tydzień. 
Inka wciąż zadziwia swoją pomysłowością i dzieleniem się swoją wiedzą . 

Tym razem wymyśliła cykl 


Każdy dzień to była jedna wielka niewiadoma 
Rano dowiadywałyśmy jaka lekcja jest do odrobienia. 
Ponieżej pokażę Wam jak świetnie można się bawić w grupie Halo Crafty

Rozsiądźcie się wygodnie i zaczynamy .....


Ja wybrałam czerowny i zielony 
- tak na przekór , bo jak wyzwanie to wyzwanie ....


moja zakładka .....







do wcześniej wybranych należało dodać jeszcze jeden ...
u mnie jest to złoty 








moja paleta wg zdjęcia, które zrobiłam na spacerze ...





jakoś mi było pod górke z tą zakładką , bo miałam inne plany ,
ale wyszło jak wyszło .....










i chwila odpoczynku , bo mozna było pokazać zastosowanie tej zasady 
we wcześniej wykonanej pracy - tak się złożyło, że dzień wcześniej takową  zrobiłam, więc miałam okazję się pochwalić 






 Ostatnie zadanie to dowolna praca ale z użyciem kolorów

wg jednej z poznanych metod

To moja nietypowa propozycja , 
a jak doszło do powstania kartki na płycie CD , 
odsyłam do poprzedniego postu 







Inka , bardzo Ci dziękuję za tą fantastyczną zabawę
 i kolejną porcję wiedzy , wskazówek i rad. 
Właśnie w tv powiedzieli, że szkoły i przedszkola dalej zamkniete 
do 24 maja, więc mam duuuuużo czasu  i w związku z tym 
polecam się pod Twoje skrzydła :) 

4 komentarze:

  1. O! Gratuluję przerobienia wszystkich tematów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wszystko wszystko dzięki Tobie Inka . Jeszcze raz dziękuję bardzo za wszystko co dla mnie robisz 💗

      Usuń
  2. Kasiu, podziwiam ogrom pracy i kreatywnej energii!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko bardzo Ci dziękuję za te miłe słowa, jednak dużo w tym zasługi Inki - ona potrafi nakręcić jak mało kto :P :)

      Usuń