piątek, 10 kwietnia 2020

Chustecznik Modella SPA


Przyszedł czas na delikatny akcent moich umiejętności 
w wyjątkowym miejscu dla kobiet

Na pomysł zrobienia chustecznika  wpadła moja córeczka , 
a ja tylko zaproponowałam projekt i go wykonałam .

Na drewniane pudełko ( bardzo fajna opcja - zamykane od góry na magnes ) położyłam przy pomocy szablonu  pastę do szpachli Vidaron . Kiedy wyschło pomalowałam białą farbą hybrydową , a następnie perłową , by uzyskać piękny odcień. Polakierowałam kilka razy i jeszcze raz przed końcowym lakierowaniem podkreśliłam wypukłą strukturę pozłotą brokatową  Starwaxu .

Grafika na bocznych kółeczkach to logo Modelli, gdzie osobiście serdecznie zapraszam, bo oni czynią cuda z ciałem i kilogramami kobiet :)















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz