piątek, 10 kwietnia 2020

Kartki wg mapki z tuszowanym tłem


Hejka kochani 
Dziś rano oglądając DDTVN - coś mam wene podczas tego programu - trzasnęłam dwie karteczki wg mapki Inki . Oczywiście kwiatuszki sama robiłam - tak na marginesie też mnie ona zachęciła , a pisałam o tym tutaj , gdzie pokazałam krótki instruktaż  tworząc w stylu vintage , ale też tutaj - już zgodnie z zaleceniami w stylu shabby chic . 

Fajna zabawa z tymi kwiatuszkami i mapkami. Jak nie wiecie co i jak to wpadajcie do grupy Halo Crafty , a naprawdę dużo się nauczycie . 

Dzisiejsze wyzwanie polegało na tym, aby zastosować mapkę, ale głównym elementem miał być kwiatek oraz samodzielnie wykonane tło . 
Co prawda miało być tuszowane i bez napisu, ale ja nie mam dużego wyboru tuszów, więc zastosowałam pudry antyczne oraz przepiękne połyskujące farbki Cadence , no i musiałam dodać napis ....cała ja :P 
Mam nadzieję, że mi Inka wybaczy :) 

Tak wyglądała mapka Inki


a tak moje dwie propozycje na to wyzwanie :)




























2 komentarze:

  1. Wszystko zgodnie z wytycznymi - nie ma nic do wybaczania, raczej do podziwiania! wyzwania po to są - zabawa i coś od siebie mile widziane! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jesteś, bardzo lubię te zabawy z Tobą 💗 Dziękuję 😀

      Usuń