czwartek, 16 kwietnia 2020

Mini szkatułki w stylu shabby chic


Mini, mini , minióweczki ...
Mini albumy , mini foldery  , mini kopertówki mini kwiatuszki   ... 
a teraz mini szkatułki :) 

Coraz bardziej podoba mi się spędzanie czasu na tej kwarantannie . 
Tyle rzeczy udało mi się zrobić , a pomysłów dalej nie brak . 

Niedawno przyszło zamówienie kolejnych drewienek. 
Tym razem z Drewlandii i przy okazji 
z całkiem spokojnym sumieniem mogę polecić ich produkty. 

Wczesniej jak zamawiałam z Craftskryni grafiki to nie sądziłam , że te shabby są takie malutkie, ale w sumie dobrze się złożyło, bo przecież takie mini szkatułki też są potrzebne . Z drugiej sytony, nie są one aż tak małe, żeby nie zmieścić nawet sporej ilości pierścionków lub łańcuszków. 

Ma wymiary 6/9 więc jest spoko ....

Styl shabby chic charakteryzuje się delikatnymi przecierkami , pastelowymi kolorami i romantycznymi grafikami . Myślę, że moja praca całkiem oddaje ten klimat ....











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz