sobota, 9 marca 2019

Czas dla siebie - stara ramka scrapowa


Wczoraj będąc przypadkiem w Aldi zobaczyłam zestaw do samodzielnego złożenia papierowej ramki na zdjęcia. Zestaw zawiera 5 małych i 5 większych ramek . Oczywiście nie byłabym sobą , gdybym tego nie kupiła, żeby zobaczyć jak to się składa. 
Jest ti
Jest to bardzo prosta forma, którą mogę bez problemu odtworzyć .

Położyłam na nią pastę shabby chic Cadence bardzo nierównomiernie ponieważ założenie było - ma być stara , jakby zniszczona. Pasta trzyma się idealnie, nie trzeba było kłaść żadnego podkładu .
Aby podkreślić efekt starości pobrudziłam  ją tuszami .

Można w środku wkleić zdjęcie, ja wycięłam motyw z kolekcji Desert Rose  UHKGallery 

Samodzielnie zrobione sznurkowe listki dodają tej pracy wyjątkowego charakteru 😊😊😊

I tak dość szybko powstała taka oto rameczka ....






a z  tyłu ramki można napisać kilka miłych słów ...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz