sobota, 23 marca 2019

Czekoladownik - alternatywa dla koperty


Męczyłam Pana Tomka z Manufaktury Dobrych Klimatów , żeby zdobył jakieś pudełeczka, które będą się nadawały na czekoladę plus małe co-nie-co 😃😃
W związku z tym w niedługim czasie w moje rączki wpadło pudełeczko ze sklejki, które szczerze mówiąc w pierwszej chwili nie wzbudziło mojego entuzjazmu. Jednak po raz kolejny przekonałam się, że opinię można wydać dopiero PO pracy, a nie PRZED. 

I tak ... pudełeczko pokryłam farbą kredową Cadence wash effect w kolorze szarym. Farba ta jest jedwabiście matowa i tworzy wybladły kolor na pomalowanej powierzchni, zupełnie inaczej wygląda niż normalna farba kredowa jaką znałam. Kiedy już dobrze wyschła wówczas  suchym pędzlem delikatnie  przemalowałam białą   - aby stworzyć efekt startej farby i trochę rozjaśnić , po to, żeby potem jeszcze postarzyć czarną Distress . Może się wydawać na pierwszy rzut, że to działanie bez sensu, a jednak takie wykorzystywanie preparatów pomaga stworzyć fajne efekty . 
Produkty te można zakupić w sklepie dla kreatywnych .

Motyw na wierzchu to fragment papieru z kolekcji ITD COLLECTION R498 . 
( Drugą część tego papieru wykorzystałam w innej pracy, którą możecie zobaczyć 
> TUTAJ  ) .
Przykleiłam go klejem do decoupage , troszkę podrasowałam delikatnie zmieniając barwę , a potem wielokrotnie lakierowałam ultramatem Bartka. 

Kiedy już było wszystko gotowe tak jakoś mi się  wydawało zbyt płaskie , więc wykorzystałam dodatkowo do stworzenia struktury 3D dwie pasty Cadence - transparentną oraz kryształową ( też do kupienia w w/w sklepie ) i delikatnie pomalowałam lakierem połysk. 

Troszkę pasmanterii do ozdoby i gotowe ....

Aaaaa... zapomniałabym o jednym ważnym elemencie. 
Pudełko nie ma żadnego zamknięcia, gdyż z założenia ma być przewiązane wstążeczką, aby się trzymało. Zupełnie mi to  nie pasowało, więc zamontowałam maleńki magnes i teraz jest oki. 

Do środka można włożyć czekoladę , pieniążki, kartkę z życzeniami , więc wręczając niewielkie lekkie pudełeczko obdarowany po otworzeniu może być przyjemnie zaskoczony :) 
Świetnie nadaje się na prezent ślubny - serdecznie polecam.

I teraz , jak widać na załączonych zdjęciach - moja pierwotna opinia co do pudełka była jednak mylna .Jestem zadowolona z efektu końcowego , choć uważam, że lepiej by było , gdyby producent pomyślał,o magnesie na zamknięciu, co wiązałoby się pewnie z inaczej wyprofilowanym dołem .
A jak Wam się podoba ? 








Praca ląduje na blogu jako inspiracje dla ITD COLLECTION 



No i warto brać udział :) 
Co prawda ze względu na zamieszanie wokół remontu 
kuchni przegapiłam czas realizacji , ale wygrałam , 
a to najważniejsze :)
Bardzo dziękuję zespołowi ITD za dobrą zabawę 
oraz wspaniałą decyzję co do nagradzania prac :) 




10 komentarzy: