poniedziałek, 11 marca 2019

Perłowy ślub na kartce quatro


Idę za ciosem bo obawiam się, że zapomnę jak to się robi, bo taka świeżynka jak ja musi wszystko utrwalać :) 

Brałam udział w live Artimeno i nauczyłam się tworzyć kartkę quatro ( wynik tej zabawy możecie zobaczyć TUTAJ ) 

Zbliża się ślub syna naszych znajomych , więc ta karteczka przyda się idealnie, poza tym zobaczyłam na Craft Zabawy , że pojawiło się przyjemne wyzwanie 
ScrapAndMe - Perły 

Szczerze mówiąc tutaj się jeszcze nie bawiłam, a jest okazja, no to skorzystałam :) Chciałam tylko wspomnieć , że scrapem bawię się dopiero roczek, więc proszę o wyrozumiałość - a może będzie miła niespodzianka i moja praca się komuś spodoba ....:) 

Do pracy wykorzystałam papiery z kolekcji Craft & You - Pastel Wedding 

Niniejszym zgłaszam tę karteczkę do w/w wyzwania 























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz