sobota, 30 marca 2019

Kobieta - Motyl z kluczami do prawdziwej miłości


Ta praca mieści się w ramach mojej wyobraźni , ale też nie jest zbyt oczywista. 
Każdy może sobie sam stworzyć historię dla tej grafiki i powierzyć ją ukochanej osobie....
Dlatego nie będę się zbyt rozpisywać - pozostawiam interpretację Wam :) 

Przyznacie, że grafika jest piękna. Ktoś mógłby powiedzieć : ale mroczna .... Jednak las jaki jest w nocy każdy wie, więc wiadomym było, że nie ma co spodziewać się słońca :) 

Początkowo chciałam ją domalować na całym pudełku, ale stwierdziłam, że nie tym razem. Skoro miał lśnić blaskiem tylko fragment lasu, to niech tak zostanie. 
Zwykła czarna farba nie dawała rady- było zbyt płasko i wpadłam na pomysł użycia pasty Cadence Distress ( można kupić ją w sklepie dla kreatywnych  - są różne kolory ) , i to był strzał w dziesiątkę. Jej głębia i gęsta faktura spowodowała, że całośc jest lekko chropowata - jak to w lesie bywa - i gdzieniegdzie się osadził pyłek z użytej do domalowania serca białej hybrydy .

W mojej wyobraźni tak to miało być i tak to właśnie jest - ha, ale mi się tutaj wpasował słynny tekst Kubusia Puchatka :) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz