poniedziałek, 18 marca 2019

Si passione - to czas naszego życia


 Giorgio Armani .... otóż uwielbiam jego perfumy, a Si passione to cudna kompozycja obok której nie można przejść obojętnie  .... Stąd moja inspiracja do stworzenia tej karteczki .

Ania Sitarz , genialna pomysłodawczyni wczoraj  wrzuciła na grupie scrapowej  ciekawostkę , że kwiatki można zrobić ze stempla.
No oczywiście , że można i dla mnie to jest świetny pomysł. Co prawda nie mam ich wiele , bo zaledwie ten jeden , ale spróbowałam go wykorzystać używając foamiranu - jak dla mnie wyszło super. Ciekawa jestem komu jeszcze się podoba ?









2 komentarze:

  1. Kasiu fantastycznie wykorzystałam stempel. BrawoTy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo dziękuję :) Od Ciebie te słowa to największa pochwała - brawo Ty za pomysł :)

      Usuń