niedziela, 31 marca 2019

Wiosna na podobraziu


Wiosna proszę Państwa za oknem, więc nie mogło być inaczej.

Ta praca sprawiała mi wiele radości, bo owy bukiet kwiatów przypominał mi  jaki piękny czas nastał -  czas kwiatów, słońca i radości .

Nie ukrywam również, że wczorajsze warsztaty pobudziły mnie do tworzenia na podobraziu-czy blejtramie, jak kto woli. To jest bardzo fajna opcja prezentu - do tego piękna karteczka i wystarczy, żeby  okazać komuś kilka miłych emocji, a że zdolności plastycznych nie mam , to taki sobie obrazek stworzyłam :)

Wszystkie preparaty Cadence   , których tutaj  użyłam możecie kupić w sklepie dla kreatywnych .

Najpierw przykleiłam serwetkę na klej do decoupage i kilkukrotnie polakierowałam. Nie potrzebowałam idealnej, gładkiej powierzchni, bo obraz takowej nie posiada, więc po co tworzyć coś sztucznego. Następnie przy pomocy szablonu ,  szpatułką nałożyłam pastę strukturalną i pozostawiłam do wyschnięcia. Piękne kolory pastelowych  farb style matt dobrałam tak, żeby współgrały z motywem serwetki , a na koniec posypałam na zwykły klej drobny piasek i zabezpieczyłam lakierem w sprayu . Gdzieniegdzie na koniec przetarłam  jeszcze lakierem z brokatem ....
No i tak to wyszło :)













2 komentarze:

  1. Wow, nie mogę się napatrzeć. Kupiłam sobie wczoraj farny tempery i będę chciała namalować coś Williama Turnera, angielskiego impresjonisty. Jego specjalność to pejzaże i żaglowce na wzburzonym morzu. Coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widsisz , kilkakrotnie mi piszesz, ze tak bys nie potrafiła , ale za to potrafisz malować, a ja tak bym chciała . Niestety zupełnie się do tego nie nadaje . Każdy ma swoje pasje i ja Ci zdrowo zazdroszczę ze umiesz malować - zapach tempery, podobrazie, brudne ręce , to jest coś bliskie memu sercu

      Usuń