sobota, 9 marca 2019

Kartka Quatro


Kolejna świetna zabawa z dziewczynami z Artimeno. 

Bardzo lubię tę grupę ( wsparcie na starcie, czyli scrapuj z Artimeno ) , bo dziewczyny powodują , że życie ze scrapem nie jest monotonne , a stawianie coraz to nowych wyzwań sprawia, że można się mega rozwijać. 

Live warsztatowy przewidywał zrobienie takiej kartki 


Moja wersja jest zupełnie inna, dostosowana do mojej wyobraźni :) 
Użyłam papieru Prima oraz cudnej kolekcji zza wschodu . Wydaje mi się, że dobrze połączyłam te papiery, ale chętnie przyjmę na klatę wszelką krytykę. 

No i wisienka na torcie - 
-kwiatuszek z foamiranu przy pomocy nowego nabytku - dziurkacza DP Craft 


















4 komentarze:

  1. Dzięki Twoim papierom to zupełnie inny projekt. Super, że zrobiłaś ją po swojemu. Fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Doni , staram się czerpać wiedzę garściami, ale lubię od razu wykorzystywać ją po swojemu, żeby było ....moje :)

      Usuń
  2. Przepiękna.
    Pokazałaś jak może wyglądać kartka zrobiona z innych papierów niż te z których robiłyśmy na livie

    OdpowiedzUsuń